torsdag 15 april 2010

Dagens problem

Igår var det en helt vanlig dag för mig. Jobb i 8 timmar sedan rugbyträning och ikväll är det precis samma sak. Variationen består i vad jag hittar på att gör innan rugbyträningen. Ska det bli kort-korta intervaller? eller kanske en halvtimme core idag? Det lutar nog åt de sistnämnda då jag känner mig lite sliten. Ska bli skööööönt med en vilodag i morgon.
Idag ska min man åka till däckverkstan och få bytt däcken på min bil. Vi provade själva i söndags men bultarna fick jag loss utan problem men värre var det med däcket. Vi bankade, slet körde runt med bultarna bara lite på men inte hjälpte de så vi gav upp. Nu betalar vi för däckbyte på ena bilen istället.

Jag hoppas det blir lite fint väder idag som det har varit hela veckan. Det är så skönt och så mycket roligare att åka till rugbyträningarna då när man slipper bli genomblöt.

Det hade inte varit fel med lite massage idag. Då hade jag definitivt känt mig piggare och mer redo för träning ikväll.

Inga kommentarer: