måndag 31 oktober 2011

Veckans vecka 44

Förra veckans mål var att träna 5 pass samt äta gröt och ägg till frukost mån-fre. Jag måste säga att jag är mer än nöjd över resultatet. Det var i ha problem att äta korrekt frukost måndag till fredag och på fredagen åkte jag till en kompis i Vetlanda och tänkte att nu är deg kört. Men så fel jag hade. Det var inga problem att äta gröt och frukost även där.

Vad gällde träningen så fick jag till två gymnasts och ett simmpass under veckan så jag trodde det skulle bli kört efter som jag skulle bort. Även här blev jag positivt överraskad då vi både gick ut och sprang ena dagen och tog en timmes power walk. I och med de så klarade jag båda mina mål med bravur.

Denna veckan har jag tagit mig an en rejäl utmaning. Inget godis eller kakor mån- fre.

Inga kommentarer: