torsdag 12 januari 2012

Träningsrapport

Det går bra nu! Så kan man kort och gott sammanfatta min träning. Detta gäller både motivationen och den faktiska träningen som blir av. Jag har äntligen funnit mig en träningskompis som har samma mål som mig. Vi kör två gånger i veckan tillsammans och sedan kör vi tre pass själva. Det har funkat bra sedan i november. Jag märker skillnad på kroppen och musklerna börjar komma tillbaka lite varstans. Framförallt överkroppen med axlar och traps men även lårmuskletna vill titta fram. kosten har jag sedan i måndags blivit striktare med vilket innebär att det blir minus på vågen varje dag numera. Det närmsta träningsmålet är EM i rugby i Enköping i sommar tills dess ska jag känna mig i toppform.

Dagens träning består av 80min simning och de ser jag framemot.

Det underlättar att ha snygga skor i gymmet. Här kommer mitt senaste "snyggast i gymmet" köp.

Inga kommentarer: