torsdag 10 september 2009

Blocket fynd

Nu har det hänt grejer igen i vårt gästrum. Jag har fyndat två sängar på blocket så numera har vi en dubbelsäng. Jag måste dock införskaffa bäddmadrasser men de jag ville ha var slut på Jysk och inkommer på måndag så helgens gäster får klara sig ändå. Jag är övertygad om att de kommer sova bättre i sängarna även om de saknar bäddmadrasser om man jämför med en tältsäng.

Jag tänkte också köpa krokar så man kan haka ihop sängarna men de var tyvärr slut så jag hade ingen lycka alls i dag.

Vi har i alla fall bäddat sängarna, så nu är våra vänner välkomna.

Det är tre personer som kommer min barndomsvän hennes sambo och deras lilla dotter. Själv har jag inga barnsaker alls så de har de med sig själva. Ska bli så mysigt att ha en liten bebis på besök. Bebisen är född i mars i år så är ca 7 månader nu. Undra om hon har lärt sig att krypa??


Det blåa som ni kan se under sängen är den gamla madrassen som vi hade i gästsängen innan. Den passade perfekt under sängen. Vi har inte bestämt vart vi ska ha den ännu.

4 kommentarer:

Bella sa...

det blev ju jätte bra =)

Bella sa...

det blev ju jätte bra =)

Rebecca sa...

Perfekt, men lägga madrassen under den andra sängen så man inte ser den så mycket.

Martina sa...

Mycket sköna sängar. =) Tack för helgen!