fredag 25 september 2009

Laddar...

Sitter hos syrran i Örebro och blir ompysslad. I morgon är det dags för semifinal nr två på Årstafältet. Vi mötet Stockholm Exiles som vi mötte i finalen förra året. Vi har tidigare mött dem två gånger i år och vunnit båda gångerna. Jag hoppas att det ska gå lika bra i morgon. För er som inte vet vilken sport jag pratar om så är det rugby.

Jag har fått lite massage på min onda rygg och får nu ström. Efter det ska jag lägga mig på en spikmatta. Sedan hoppas jag att jag ska kunna sova bra så jag är laddad till tusen i morgon.

Idag har jag även hälsa på min kompis och hennes lilla familj. Har busat med deras lilla bebis som bara växer och växer. Det är inte långt kvar tills hon kan krypa nu och då får mamma och pappa det jobbigt när de ska springa efter.

Igår hade jag förresten basketmatch. Det kändes bra och jag kände mig pigg men trots de så förlorade vi med 5 poäng. Man är ju trots allt 5 på planen så man kan inte vinna en match om bara jag känner mig pigg. Så jäkla surt....vi var det bättre laget och borde vunnit. Vi har för lite rutin i laget vilket är svårt att få över en natt, men det hade inte varit fel med några fler rutinerade spelare. Det blev tillslut 51-56. Jag hoppas vi ska vara mer taggade till nästa match som är den 15 oktober.

Nu glömmer vi allt vad basket heter och så är det fokus på RUGBY!!!!!!

Inga kommentarer: