lördag 2 januari 2010

Dagens aktivitet

I morse var jag väldigt trött och låg och drog mig. Det får jag göra oftare tror jag för det resulterade i frukost på sängen :-) Anledningen till att jag inte kunde dra mig hur länge jag ville var att vi skulle träffa min syster I i Trollhättan. Vi skulle hjälpa henne att köpa längdskidor. På Intersport där vi hittade ett bra paket med skidor och pjäxor hade de ingen som kunde montera bindningen idag. Det var ju idag vi ville åka. Vi gick därför runt till fler sport butiker. Det slutade med att vi köpte skidor och pjäxor på intersport, valla på stadium och monteringen på team sportia.

Vi invigde sedan syrrans skidor med att åka 5km i nysnö. Det snöade massor under tiden vi åkte. Ca 5 cm han det komma på den korta stunden vi åkte. Ni ser själva på bilden från syrrans parkerings plats hur mycket det har snöat. Nu sitter jag i bilen och jag hoppas vi kommer hem ikväll, för imorgon blir det dubbla skidpass igen.

Inga kommentarer: