onsdag 9 juli 2008

Datavård

Änligen har jag haft lite tid till att fixa med min dator. Jag har fixat lite ny musik updaterat lite på datorn samt tagit bort lite så den nu är snabbare. W har även hjälpt mig att äntligen få igång min räknare som stannat för ett bra tag sedan. Nu kan jag äntligen se hur många som är inne på min blogg igen.

Ikväll var jag och W ute och sprang en runda på 36 minuter. Än så länge känns det inget i mina fötter och jag ber till gud att jag inte ska känna något imorogn heller. Vi tog det väldigt lungt på springturen och gick lite emellanåt just för att jag inte vill anstränga mina fötter för mycket så här i början. Jag har inte sprungit alls mycket den senaste tiden.

Jag läääängtar till på lördag för då ska jag till Halmstad. Det är beachrugby turnering där som jag ska ner och vara med på. Jag hoppas att solen vill skina hela dagen det ser dock lite dystert ut med regn på SMHIs hemsida men det stämmer inte alltid har man lärt sig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va fin bil på huset som du lagt översti bloggen. Känns dock liiite som fel årstid.

Harry sa...

Jag skulle bara prova och det var den bäst abilden på huset jag hadde förtillfället. Jag måste ta lite nya bilder först utan snö. Men det kommer hålla ut!

ia sa...

åååh vad synd att vi hade möhippa för en poler [fast ändå inte, det var roligt], annars hade vi åkt å kollat! Gick det bra i matcherna?