fredag 17 juli 2009

Flytten är påbörjad

I söndags så gick flytten. Då pratar jag inte om någon flytt från huset utan flytten upp till övervåningen. Det var datarummet som äntligen skulle få sitt rätta rum och jag äntligen skulle få ett eget skrivbord. Det är så otroligt skönt att få mer plats. Det jag nu behöver införskaffa är dock en skrivbordsstol. Det saknas även hurtsar och diverse väggskåp ovanför skrivbordet men det kommer vi införskaffa pö om pö.

Skrivborden som vi har nu har vi ärvt av min brors sambo och är vanliga bänkskivor från IKEA och efter att ha läst bloggen Charlottas Hemmaplaner har jag tagit inspiration från hennes arbetsrum. Hennes möbler kommer från IKEA och de möbelvaruhuset passar oss bra. Se själva här hur vi planerar att få till det tillslut.

Det är mycket piffning som ska till så som gardiner, blommor osv, men det kommer så småningom.

Inga kommentarer: