lördag 11 juli 2009

Jag njuter av sommaren

Jag har verkligen tappat blogglusten helt totalt nu när sommaren kommit. Minnes kortet till kameran är fullt och väntar på att få bli tömt. Gräset utanför fönstret växer och har redan blivit klippt flera gånger. Gräset jag sådde på framsidan av huset precis innan mindsommar har växt de också men inte dags att klippa det ännu. Nu hoppas vi dock på att solen ska återvända så att vi kan få så den sista lilla biten som är kvar också.

Idag har jag varit i Tylösand för den årliga beachrugbyturneringen. Vi vann våra 4 matcher i poolspelet men tyvärr fölorade vi en mycket jämn final mot ett starkare Vänersborg. Min tennisspelande lillayster gjorde dock rugbydebut och det med bravur. Hon var verligen duktig för att vara första gången. Inte kunde man tro att hon aldrig tacklats tidigare!!!

Jag lovar att återkomma med lite bilder på vad jag har pysslar med de senaste veckorna så fort jag fått tummen ur och tömma kameran.

Inga kommentarer: