måndag 20 juli 2009

Fotobok


Läste på en annans blogg att man nu kan göra egna fotoböcker. Å så spännande tyckte jag och valde att klicka mig vidare och fördjupa mig i var det var. Det är Fuji som har startat med detta och man kan välja både hårda och mjuka omslag. Vilken kanon present var det första jag tänkte på. Roligt att sätta ihop bilder och sedan ge bort om någon händelse i livet.

Har man en egen blogg så får man en fotobok, så ni andra med bloggar gå in här så ni också kan bli privilegierade. Det svåraste tycker jag rä att välja händelse som jag nu ska föreviga som en bok. Ska det bli husbygget? Eller varför inte min medverkan i gladiatorerna? Eller kanske studenten? Eller en familjebok?

Gå in här för att läsa mer.

1 kommentar:

Charlottas hemmaplaner sa...

Jag har gjort en fotobok tidigare och valde en resa som tema. Resultatet blev väldigt proffsigt. Med några enkla klick så fick jag hem en fin bok av våra minnen på posten. Tack för tipset om Fujis erbjudande. Skall genast gå in och kolla upp detta! Husbyggartiden skulle bli en jättefin minnesbok tror jag...

Kram //Charlotta