lördag 7 juni 2008

Celine Dion

Igår åkte vi upp till min syster. Hon har nämligen tagit en universitetsexamen som biomedecinsk analytiker. Ett stort JÄTTE GRATTIS till henne.

Idag ska vi ut och shoppa lite och sedan vidare till globen. Där ska idag min stora idol spela Celine Dion. Det ska bli väldigt roligt. Jag har väntat på detta ögonblicka ända sedan våren 2003 då jag missade hennes premiär spelning i Las Vegas med två dagar.

Altanbygget har stått mest still den senaste tiden. Det beror på att vi istället har börjat prioritera träning och lite socialt umgänge Målet är dock att den ska bli färdig lagom till gubbens födelsedag så vi kan bjuda hem lite folk på grillfest. Vi har två hela helger samt kvällar att göra klart så jag hoppas det ska gå vägen. Dock räknar jag inte med att vi ska ha något staket klart men det blir ett senare projekt.

Inga kommentarer: