torsdag 26 juni 2008

Semester tider

Man kan nästan tro att jag har haft semester och det har jag faktiskt. Jag har varit ledig i 10 dagar i sträck. Jag har under den tiden hunnit med att hoppa fallskärm, varit i Finland på bröllop, ridit på islandshästar, gymmat tre gånger eldat upp alla stubbar vi hade samt snickrat på altanen. Imorgon kommer mina föräldrar samt min lillebror hit för att hjälpa oss att få klart den förbaskade altanen. Jag måste till dess bestämma mig för hur jag vill att räcket ska se ut. Svårt val! Ska jag välja krysstaket eller samma staket som vi har på verandan samt grovingången? På lördag kommer ytterligare en kompis med pojkvän för att hjälpa oss med altanen. Jag hoppas vi kan bli klara med altan golvet samt även få en del gips skivor på plats på övervåningen. Om drygt en vecka blir det partaj här för W som fyller jämnt. Då ska vi har många övernattande gäster på övervåningen. Det gäller att man kan sova där då.

2 kommentarer:

ia sa...

Hur var fallskärmshoppet?!!?!´

Harry sa...

Fallskärmshoppet var spännande. Kul att kunna säga att man har gjort det. Jag har en DVD film från hoppet. Jag ska se om jag kan få ut några stillbilder från filmen och lägga upp på bloggen. Ha tålamod!!!