lördag 13 mars 2010

Hairspray

Jag befinner mig tillsamans med min man i London. Det är dags för mig att återigen få spela en rugby mathc med Världslaget Nomads ikväll. Vi spelar på samma ställe och även mot samma motstånd England A. Jag hoppas vi kan vinna ikväll.

Igår strosade jag och min man runt på Oxford Street tillsammans med alla andra turister. Vi var inte ensamma om man säger som så. Vi promenerade hela vägen från Bond Strret till Picadelli circus. Det var coolt att se alla musikaler som spelas överallt. Fina hus och mysiga barer överallt. Vi hade bokat biljetter till musikalen Hairspray och det var riktigt roligt och trevligt. Synd bara att jag var så fruktansvärt trött.

I natt har vi sovit i ordentliga sängar och nu känner jag mig mer utvilad vilket är tur inför matchen ikväll. Det är avspark kl 17:45 så det är sent. Efter matchen åker vi direkt till flygplatsen där vi kommer spendera natten innan vi flyger hem kl 06:20. Vi kommer garanterat vara trötta på söndag.

Hoppas ni håller alla tummar ni har för att det kommer gå bra på matchen.

Inga kommentarer: