söndag 14 mars 2010

Tack till min inspiratör


För ett tag sedan blev jag den 100 000 besökaren på Ulrika Gabriels blogg. Ni kan själva läsa om det här. Det skulle resultera i en liten överraskning på posten. Så jag har väntat och väntat och väntat och sedan när jag hade glömt bort det för de kommit en helg emellan så damp det ner ett vadderat kuvert i brevlådan.

I kuvertet fanns det ett fint vykort samt Min EGO- bok. Det är en bok där man ska be de personer man har runt omkring sig att svara på lite olika frågor om hur det upplever en. Boken ska vara en positiv bok så att man ska kunna läsa den när man har stunder då man känner sig nere. Ska bli spännande när den har börjat bli ifylld. Jag ska nog börja med avdelningen för familj det känns lättast så.

Ett STORT TACK!!!! Till Ulrika för den fina presenten och jag följer din blogg med spänning.

Inga kommentarer: