måndag 22 mars 2010

Rugby I am in love!!

Mitt liv består just nu av jobb, träning mat och sova. Det finns ett stort mål där framme i slutet av sommaren och det är RUGBY VM!!!! Just nu längtar jag att få spela rugby. Jag har varit lyckligt lottad som har fått spela två riktiga matcher i England under vinterhalvåret och trots att det bara är en vecka sedan jag spelade match så är jag såååååå sugen.

Idag har jag istället för att spela rugby eftersom det är svårt utan gräs varit på gymmet. Det blev ett nytt styrkepass och avslutade med ett 30min core pass. Nackdelen med gymmet jag tränar på är att det är så förbaskat mycket folk jämt. Jag kunde inte göra mitt pass i den ordningen som jag ville då allt var upptaget.

Just nu längtar jag tills i morgon då jag ska gå på årets första rugbyträning med mitt klubblag. Det ska bli så himla roligt. Nu ska jag packa morgondagens träningsväska och sedan sova så det blir ny dag fort vilket innebär RUGBY TRÄNING!!!!!

Inga kommentarer: