fredag 2 maj 2008

Altan dag 2

Idag har det hänt mycket. Markduken och makademet ligger på plats. Vi har även satt fast nedersta bärlinan. Jag åkte sedan till jobbet och hade inte möjlighet att se hur långt de kom på lager 2. Av nyfikenhet ringde jag hem och fick reda på att halva lager två är också klart. Det hade tagit dem ca tå timmar. Så när jag vaknar imorgon vid tolvtiden eller något liknanden så lär de redan har börjat med trallen. Det komemr helt klart vara möjligt att sitta på altanen i morgon. Nu måste jag börja planera vilka möbler som vi ska ha på altanen.

Idag har W, min pappa och W.s pappa byggt på altanen. W.s pappa åkte dock hem vid halv fem tiden medans de övriga snickrade till kvart i nio. Jag däremot ägnade min tid åt att sätta i hop den grill jag införskaffade i förmiddags. Det var itne helt enkelt. Det komemr bilder imorgon både på altanbygget och grillens alla delar.

Inga kommentarer: