torsdag 8 maj 2008

Letandet efter mina ringar fortsätter!

För alla er som undrat hur det har gått med letandet av mina ringar så kan jag säga att det har inte gått bra. Jag har alltså inte hittat dem ännu. Siv-Guns ledtrådar har inte hjälpt mig än så länge iallafall. Just nu inväntar jag polisanmälan som jag sedan ska skicka till mitt försäkringsbolag för att förhoppningsvis snart ha två nya ringar. Jag är tyvärr inte så mycket för smycken så jag har en tendens att slarva bort sådana saker. Ingen bra egenskap alls. Hedanefter måste jag ha ett ställe där jag lägger ringarna varje gång jag tar dem av mig. Kom gärna med förslag på vart man kan förvara dem när man tex ska sova, snickra är i gymmet och ska träna, ska diska och alla andra saker man gör när man bör ta av sig ringarna. Tips mottages tacksamt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Är ett halsband som ringarna träs på för mycket i vägen? Då skulle du ju veta vart du har dem hela tiden.