tisdag 2 september 2008

Krattan och jag vi är vänner!


Efter att ha snackat lite med ena grannen som var i full fart med att kratta bort pinnar och sten för att om några dagar kunna så gräs så blev även jag sugen. Jag hade tänkt att spackla lite på övervåningen men varför vara inomhus när det inte regnar och man kan kratta? I två timmar krattade jag och eldade lite pinnar samtidigt. Det gick mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Det var dock lite jobbigt i och med att jag har ont i min rygg. Det var säkert inte särskilt bra att kratta då jag varit hos osteopaten och fått behandling idag!!?!

W passa på att laga min dator med nya datordelar han införskaffat så nu fungerar min alldeles egna dator igen *tjoho* Efter det gick han upp på vinden och spände och satte fast lite elslangar så att vi sedan kan lägga klart vindsgolvet uppe på dem.


Bilden är lånad från www.wikipedia.se

Inga kommentarer: