torsdag 11 september 2008

Min man är BÄST!!

Idag har min man suttit med grannens vinkelslip hela kvällen för att ta reda på varför den helt plötsligt inte ville fungera längre. Tro det eller ej men tillslut lyckades han hitta felet och även laga den. Så himla skönt. Nu ska jag vara mycket restriktiv framöver med att låna saker. Det är INTE roligt att göra sönder någon annans grejer.

Idag ringde även elektrikern och imorgon kommer han. Jag börjar se ljuset i tunneln. Nu ska vi bra vänta på alla fakturor som vi sedan ska kräva Vattenfall på.

2 kommentarer:

ia sa...

VILKA problem ni fått!! Är det något som ni måste betala eller går det på nån försäkring?? Nu är jag glad att jag bor i trygga [tråkiga] hyresrätt..

Harry sa...

Det är vattenfall som får betala de som gått sönder. Det är deras skåp som har gått sönder som gjort att våra apparater blivit trasiga. Däremot så har de tydligen rätt enligt lag att dra av 3500kr av våra kostnader vi haft. Desssutom skriver de av värdet på saker som är äldre än två år gamla.