tisdag 2 september 2008

På gång

Det är så mycket man måste göra nu för att få allt att återgå till det normala efter elstrulet. Idag har jag ringt och pratat med en elektriker som ska beställa delar och komma och laga vårt mediaskåp samt vårt larm. Jag har även varit i kontakt med den som ska laga vår köksfläkt och reparatören ska ringa mig imorogon. När det gäller att få diskmaskinen lagad så är det lite knepigare. Jag måste nämligen ta mig hem och leta reda på ett Enr som ska finnas på diskmaskinen. Inte helt enkelt att veta de nummret när man inte är hemma.

Nu börjar det iallafall hända lite saker men det är jobbigt att vara utan fläkt och diskmaskin.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja riktigt inne är dem :P jag vet inte vad jag ska ha den till, hittar säkert något... haha, som allt annat skit man köper. Trädgården går nog bra, eller leråker som det är just nu...