lördag 28 mars 2009

En dag i Örebro

Befinner mig i Örebro hos min syster. Dagen till ära har vi spenderat med att shoppa. Det har blivit en tripp till IKEA och en massa klädbutiker. Jag blev helt kär i en stege som jag skulle vilja ha i vårt badrum med handdukar hängandes på. Den kostade dock 799kr. Men jag tror banne mig att jag ska åka tillbaka imorgon och köpa mig en svart. Det kommer passa så fint i vårt badrum med vita handdukar. 

I kväll har vi varit på musikalen Footloose. Den var riktigt bra. jag är lite besviken på mig själv att jag inte gick på den tidigare när den gick i Göteborg då Måns Zelmerlöv spelade. Han är ju bara så bra. Istället var det Andres Estetcha och han är jag inte ett lika stort fan av. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha hahaha, det är lurigt det där med bilder. Trodde ni hade målat. Hur som helst så var det jättefint!

Tror jag vet vilken badrumsstege som du suktar efter, är sååå sugen på en själv. Kram