onsdag 4 mars 2009

Tröttis

Nu har jag börjat bli en tröttis igen. Jag som hade fått ordning på mitt liven när jag började med järntabletterna. Nu är denna fasans fulla trötthet tillbaka. Jag hoppas inte att jag kommer bli sjuk som min man. Han ligger ner bäddad i sängen och hög feber. Han som ska åka till Alperna på fredag och åka skidor hur ska de gå?

Jag har den senaste timmen funderat på att gå upp på den nästan färdiga övervåningen och fota och sedan lägga ut på bloggen men än så länge stannade mina funderingar där. Nu börjar istället strax arga snickaren på TV så de måste gå före. Jag kanske kan ta mig i kragen efteråt.

Idag har jag varit i gymmet och kört i 120min. Det blev ett helkroppspass med flera rehabövningar för mina onda knän. Hoppas de kan bli bra snart.

Inga kommentarer: