fredag 13 mars 2009

Vi har fått ett sovrum till

Nu har vårt hus utökats med ytterligare ett sovrum så nu har vi fem stycken. Mina föräldrar har varit på besök sedan i måndags kväll och jag och min pappa började med att tapetsera de lilla som var kvar i de rummet. Efter de gick vi på golvet. Så skönt att det är lagt. Nu blev jag även av med alla kartonger med golv som bara har flyttats runt tidigare för att de legat i vägen. Igår hade jag en del att göra bland annat träning så jag kunde bara hjälpa till på förmiddagen men min snälla pappa har själv fixat alla lister i sovrummet. Så himla skönt!!!!! Nu är alla tre sovrummen lika långt komna. Det som saknas är listerna vid sned taket och där vet vi inte hur vi ska få till det snyggt ännu.

Det är så skönt att övervåningen börjar bli klar. Tyvärr har min man tagit med sig kameran till Alperna så jag kan inte bjuda på några bilder.

1 kommentar:

Maria sa...

Vad skönt att det snart är färdigt.

Shit fem sovrum!

Grattis till pappas vinst också, hoppas han delar lite med dig nu då;)

Trevlik helg

Kram Maria