söndag 8 mars 2009

När drömmen rasar samman

Nu känns det tungt, mycket tungt. Hur kunde det ske? Jag förstår bara inte. Ofattbart är ordet som snurrar i min hjärna just nu. Jag kan bara inte förstå hur mycket jag än försöker.

Det känns som att ramla från tio meter och göra magplask. Hur skulle jag kunnat påverka? Vad hade jag kunnat göra annorlunda? Inte ens de vet jag.

Hela mitt liv har varit inrutat på just ETT mål och nu står jag här helt naken och vet inte vart jag ska ta vägen. Vilka kläder ska jag ta på mig och vilken väg ska jag gå?

5 kommentarer:

Vimsingen sa...

Vad har hänt?
/Vimsingen

Familjen Eriksson sa...

Men tjejen... Vad har hänt?
Skickar alla styrkekramar som finns!

Hoppas att det finns ett ljus i mörkret som du kan rikta tankarna mot.

KRAAAM!
Maria

Anonym sa...

Men oj oj oj. Detta låter allvarligt! Jag hoppas du finner styrka och att du hittar en ljusning i tunneln!


/Mia

Paulina sa...

Det låter inget bra alls, vad är det för dröm som har gått i kras?

/Paulina

Anonym sa...

vi bor i skåne,med transport kostade jorden 6000:- 200 kr/ton. Så länge det inte är tjäle i marken oc jorden får torka ett par dagar så går det ju att så :)