torsdag 19 mars 2009

Vill ha gräsmatta NU!!

Bilden lånad från www.olleberg.nu

Nu börjar det bli hög tid att planera trädgården. Jag kunde inte hålla mig utan var tvungen att gå ut och harva lite och det gick riktigt bra. Jag har även ringt och hört mig för om jord men det finns inte att tillgå förrän om en månad. Så i mitten på april då kan vi ägna oss åt gräsmattan. Tills dess hoppas jag vi är klara med övervåningen.

Mina föräldrar planerar att komma ner nästa vecka och hjälpa oss igen och då hoppas jag vi kan bli så gott som klara. Jag har slipat och spacklat i förrådet idag jag har även varit en tur till tippen med den överblivna golvgipsen som vi inte lyckats ge bort. Jag var in en tur till stan också och kollade på lite färg. Jag har en byrå som jag fick av min syster som nu är brun men den ska bli vit inom kort. Kollade även på väggfärg till förrådet men köpte inget. Det är ju jätte svårt att välja färg!!!

Lite har jag allt hunnit med under dagen ändå. Nu är det snart dags för mig att byta om och bege mig till Göteborg för lite rugbyträning.

Inga kommentarer: