lördag 3 januari 2009

Bebis sniff!

Idag har jag och W vart och sniffat bebis. En kompis till mig som spelade i mitt förra basketlag fick en liten Hjalmar den 21 november. Han var så liten och söt.

Vi fick även en rundvandring i deras hus som de flyttade in i i somras. De har redan fått fixat och donat en hel del och de hade många framtidsplaner med huset framöver. Det fanns många projekt att göra. Det känns ganska gott att man har ett nytt hus måste jag säga.

Men även vi har en del att göra. Vi har haft ledigt från allt byggande över hela jul och nyår men snart måste vi sätta igång igen. Hade varit skoj om ytterligare ett rum vore klart till min födelsedagsfest som snart blir av.

Idag har jag inte tränat utan haft min välförtjänta vilodag. Imorgon däremot bär det av till gymmet igen för lite konditions träning.

Inga kommentarer: