måndag 5 januari 2009

Inte något byggt alls

Det känns som att min blogg börjar bli en träningsblogg snarare än en byggar blogg just nu. Vi har verkligen legat på latsidan nu över jul och nyår. Istället har vi passat på att träna mycket. IDag var vi till gymmet och körde kondition i 40 min både jag och W. På kvällen åkte jag till Gbg och köre lite rugby teknik träning i 45 min uter i -10 grader, brrr.....

Förhoppningsvis kommer vi försöka greja lite på övervåningen imorgon. Jag hoppas att vi åtmindstonde kan få plockat undan allt skräp och alla verktyg så jag sedan kan få spacklat, slipat och kan grundmåla väggarna i det återstående sovrummet. Jag hade gärna velat ha hunnit lagt golvet innan min födelsedagsfest nästa vecka. Jag behöver även gå och välja ut tapeter så att vi kan få upp dem på väggarna. Det är tur jag är arbetslös så jag kan greja hela dagarna sedan när W är på jobbet.

Inga kommentarer: