söndag 11 januari 2009

Förlust

Nu har jag precis kommit hem från Skottland. Det har varit en trevlig helg. Tyvärr förlorade vi matchen med 32-0 men vi spelade bra försvar trots det. Skottland hade en tjej som gjorde allt och hade vi bara lyckats stoppa henne så hade det blivit en helt annan match.

För min egen del så fick jag spela hela första halvlek och ca 5 min in på andra halvlek så fick jag en medspelares knä rakt i i ryggen. En lårkaka på ryggen helt enkelt. Detta gjorde att jag fick gå av. Idag är jag stel och vi får se hur det känns om några dagar. Jag får anpassa träningen hel enkelt den närmsta dagarna.

På tisdag kommer min lillasyster hit på besök och stannar till på fredag och under den tiden ska vi träna massor. Längtar redan trots en massa träningsvärk efter matchen!!!

1 kommentar:

Maria sa...

Hej, trist med förlust och trist med lårkaka på ryggen!!!

Det är bara att packa om trunken och kämpa vidare mot kvalet i Maj.

Mitt landslag (innebandy Spanien) kvalar också nu till VM. Jag var tvungen att tacka nej denna gång. Har inte tränat på länge nu och känner mig inte motiverad att börja på den nivån igen. Är ju trots allt 43 nu;-)

Hoppas du inte tog illa upp där jag skrev i mitt inlägg att jag plockar ner julen när det behagar mig. Jag respekterar din åsikt och dina sympunkter gällande att respektera traditioner.

Kramar Maria