tisdag 6 januari 2009

Vi har varit på övervåningen idag.

Idag har vi tagit oss i kragen och begett oss upp på övervåningen. Vi satte på plats en lucka in till sidoförråden. Jag dammsög hela övervåningen och vi röjde i de stökiga och ej färdiga sovrummet. Det är dock inte klart ännu men det är mycket bättre nu än vad det var innan. Jag har även monterat ihop vår gäst säng och ställt in skrivbordet i samma rum. Skrivbordet gillar jag inte alls. Det är fult och för stort men tills vi har något annat så får de stå där de står. Eftersom jag dessutom är arbetslös nu så blir det inga möbelinköp i första taget.

Träningsmässigt så har vi tränat på varsitt håll idag. W har spelat fått specialträning i tennis av min syster i en timme och själv så har jag tränat rugby. Rugby träningen bestod mest av intervall löpning men avslutades med lite tuch rugby. Vi höll på i 70 min.

Inga kommentarer: