torsdag 15 januari 2009

Trött

Känner mig riktigt trött nu. På både hus och på bloggen. Är trött fysiskt också.
Idag har iallafall jag och min syrran lånat hem tre ryamattor. Jag önskar mig bidrag till en i födelsedagspresent. Frågan är nu bara vilken färg och vilken storlek passar bäst? Det är himla svårt tycker jag.

Vi var även in till Colorama och lånade hem två tapetkataloger. Tror att jag hittat något lämpligt till det sista sovrummet på övervåningen nu. Vore skoj att få klart det någon gång. Med min energi just nu går det inte så snabbt.

Imorgon blir det lite partaj här eftersom jag blir ett år äldre så det blir till att stå vid spisen och laga mat innan alla gästerna kommer. Jag tror det blir Viltgryta med ris, sallad och vitlöksbröd samt kladdkaka med glass till efterätt. Det kommer dock en veggo och en som är laktos intolerant så det gäller att klara de också. Jag får filura lite på det under natten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va roligt att ni gör "Viltgrytan" så ofta! Lätt och gott, vad mer kan man begära när det gäller mat. :) Hoppas du har en härlig födelsedag! Kramkram från Lina!