onsdag 21 januari 2009

Dagens planer

När jag nu är lite lat och inte orkar jobba på övervåningen så får ni istället hålla tillgodo med mina träningsplaner. Tanken är att jag ska komma i mitt livs form till VM-kvalet i maj, och jag är på god väg även om det är en bit kvar.

Till helgen är det träningsläger och det ska bli väldigt skoj. Jag hoppas min rygg känns lite bättre tills dess så att jag kan vara med på övningarna. Tråkigt att inte kunna deltaga.

Idag är tanken att jag ska iväg till gymmet på förmiddagen och köra ett överkropps pass med min polare som jobbade kvällen igår. Hon verkar tydligen sova fortfarande!!!

Ikväll ska jag till gymmet igen och köra på konditionsmaskinerna med min man. Däremellan blir det lite jobb sökande, matlagning och tv spelande. Så ser min dag ut. Jag måste även få in en tur till apoteket då vår kära Hazze har fått mask i magen IGEN?!?! Det är en månad sedan sist så enligt veterinären är han er väldigt bra jägare. Han är lite trött kisse katten och det blir han av mask har vi märkt.

1 kommentar:

Helene sa...

Så söt kisse du har.
Vi har tre katter du kan se dem på min blogg, Simba, Sixten och lilla Fammie