tisdag 16 juni 2009

En luft tur


I söndags eftermiddag begav vi oss ut på en liten utflykt. W fick i 30 års present av mig förra året ett presentkort på att flyga skärmflyg. Presentkortet var giltigt i ett år och gick ut 30 juni. Därför var det nu högtid att ta tag i detta. Vi åkte till Kungälv och närmare bestämt Kareby.

Efter lång väntan efter att vajern som man blev uppdragen med envisades med att gå sönder stup i kvarten så var det äntligen dags. Det var flera personer före W dessutom. Han var riktigt nervös och det gick inte riktigt att föra en konversation med honom innan. Efter flygningen så var han en helt annan människa. Nu var han glad och det gick att skämta med honom. Det var strålande sol och en klarblå himmel det såg underbart härligt ut från marken. Själv får jag nöja med mig att ha hoppat fallskärm vilket jag fick i morgongåva av min make.

1 kommentar:

Maria sa...

Vilka presenter ni ger till varandra! ....;-)

Hur gick det med flaggstången???

M