fredag 26 juni 2009

Veckan som gått

Jag har totalt tappat bloglusten sedan midsommar. Det har trots de inte stått stilla hos oss. Däremot har solen visat sig från sin bästa sida.

  • Vi har köpt en ny gräsklippare och även använt den för först gången.
  • Vi har sått gräs på framsidan.
  • Jag har köpt10 st smultronplantor för 7kr st som jag ska plantera nästa vecka.
  • Köpt blommor och planterat i amplar som jag hängt upp i vårt "Välkomst träd"
  • Varit på friidrottstävling.
  • Varit hund- och katt vakt åt min friidrottande syster.
  • Haft min pappa på besök
  • Badat i havet en gång varje dag
  • Färgat håret
  • Målat klart i förrådet, (Nu är det bara listerna kvar där inne)
  • Torkat ur hela det stora sovrummet på övervåningen.
  • Satt upp gardiner och gardinstång i sovrummet på övervåningen.

1 kommentar:

Ina sa...

Ni jobbar och står i... i värmen...

//ina