onsdag 12 augusti 2009

Biljetterna bokade


Nu är finnkampsbiljetterna bokade. Vi blir hela 17 stycken som ska heja fram min syster första dagen under Finnkampen. Det ska bli himla roligt att se om hon kan förbättra sin tid ytterligare. Det krävs bara e hundra dels förbättring för att vara klar för EM. Jag håller alla tummar och tår som finns för att hon ska klara av det.

Det kommer även bli fullt hus hos oss då de flesta ska sova över. Det blir 15 som ska ha sovplats. Vilken tur att vi har så många rum så det blir inga problem. Vi ska även låna svärföräldrarnas husvang där fyra stycken får sova. Nu är det bara att finslipa på hejaramsor och försöka hålla tårarna borta under själva loppet. Jag vet redan nu att jag kommer vara fruktansvärt nervös under hela loppet. Troligtvis mer nervös än min syrra som själv ska springa. Det är värre när man står vi sidan om och inte kan påverka. När jag själv är inne i min idrott är jag knappt nervös alls konstigt nog.

För er som inte har möjligheten att åka och kolla så rekomenderar jag er att kolla på TV.
Här kan ni även så att de första nomineringarna är gjorda och min systers namn står med både på 400m och 4*400m.

Inga kommentarer: