onsdag 19 augusti 2009

Min första plantering




Det här är det första man möts av när man kommer till vårt hus. Det har växt upp lite nu men dock inte alls så mycket som var min tanke från början. Jag har dock sått lite frön som kommer komma till våren så det blir spännande att se hur det tar sig till nästa år. Solrosorna som syns på bilden verkar ja ha sått för sent för det är nog tveksamt om de hinner blomma. Tyvärr är det inte så mycket sol här utan mest skugga så det tar mycket längre tid för växterna att växa till sig.

Här kan ni också se en liten skymt av hur grönt och tätt gräset är på framsidan.

2 kommentarer:

Ina sa...

Det kommer att bli väldigt fint när det har vuxit upp.
Jag längtar tills jag fått så mycket tomt att jag kan börja planera den.....

//ina

Ali de Moro sa...

Nice! Kram. /A.