lördag 15 augusti 2009

Massor med kärlek till min familj

Denna sommar då jag varit arbetslös har jag försökt tagit vara på så gott jag har kunnat vilket har inneburit att jag hälsat på mina två småsystrar. Min lillasyster R som tränar massor med friidrott har jag kunnat hälsa på i Örebro och tränat tillsammans med. Hon har även varit och hälsa på hos oss och då har vi åkt till friidrottsbanan här i Stenungsund och tränat ihop. Hon har även hjälpt mig en hel del med vårt hus. Det är så otroligt bra när hon kommer på besök för hon kommer inte hit för att hon vill sitta still utan hon vill greja hela tiden vilket är mycket bra. Vi får alltid mycket gjort när hon är här. En kommentar jag aldrig glömmet är när hon var här vid ett tillfälle och frågade "Finns det inget vi kan göra utomhus? Jag är så trött på att sitte inne i vår längehet hela tiden." Det blev helt enkelt trädgårdsarbete den soliga dagen.

Min andra lillasyster I som bor i Trollhättan har denna sommar lyckats skrapa ihop hela 7 veckors semester. Det har varit jätte kul att hon varit ledig så länge för vi har kommit varandra närmare på grund av att vi har kunnat umgås mycket i sommar. Vi har solat, badat, åkt till Danmark, spelat kubb, grillat, tränat, plockat svamp, hälsat på R i Örebro. Även hennes sambo har varit med och umgåts vilket gjort att vi även lärt känna han bättre.

Jag måste säga att det är mycket kärlek jag hyser till mina systrar. Jag hoppas vi kan umgås mycket även i framtiden.

Älskar er mina systrar!!!!!!!

Nu har jag fått äran att ha tre!!! syskon till (totalt 5) tyvärr har jag inte umgåtts lika frekvent med dem men nu när det nalkas finnkampen så kommer alla hem till mig och W och ska sova här och tillsammans ska vi heja på vår syster R. Det är alltid jätte roligt när vi alla är samlade. Vi kommer dock sakna lilla R som kommer bo med övriga i landslaget i Göteborg, men vi får istället umgås med hennes sambo och hund.

Jag älskar verkligen hela min familj och tycker det är synd att vi ska bo så långt ifrån varndra. Jag får helt enkelt njuta vi de tillfällen som vi ses. Älskar er!!!!!!

1 kommentar:

Rebecca sa...

Älskar dig oxå syrran!!!!