onsdag 12 november 2008

Full av kärlek


Idag är jag glad. Inte av någon särskild anledning utan jag känner mig helt enkelt glad. Kroppen känns pigg och alert idag och mitt nya funktionella styrketräningspass som jag gjorde för första gången idag fick mig att känna en ny känsla. Tror den kan beskrivas men någon sorts kroppskontroll. Det är nog de som är meningen.

Jag han med att både handla tapetlim inför helgens bravader, träna en timme, handla på Willys samt spackla. Min stora kärlek har dock blivit sjuk. Han känner sig hängig det vådar inte gott inför helgen då vi behöver hans hjälp med att tapetsera.

Jag känner mig full av kärlek idag till alla mina nära och kära. Pigg är jag också så undra hur jag ska kunna somna. Jag hyser mycket kärlek till mina föräldrar som ska komma ner och hjälpa oss i helgen och jag är så otroligt kär i mitt nya badrum!!!!!

Inga kommentarer: