måndag 17 november 2008

Lite men ofta...

...det är vårt nya motto här hemma. Alltså vi har bestämt oss för att vara uppe på övervåningen minst en timme varje kväll för att slipa och spackla. Hallen ska vara färdig spacklad till helgen och även färdig grundmålad och alla inne hörn fogade. Det är två ytterhörn som vi håller på att jobbar med som ev behöver ytterligare en omgång spackel.

Det är inte lätt att hinna allt man vill göra. Jag jobbar till 16:30 och min man till 17:10. Sedan är det träning för oss båda på måndag. När jag kom hem efter min träning så startade vi med maten. Det blev hel lax i ugn med pressad potatis. Mycket gott. Efter det fick jag hjälp med att färga håret och sedan vid halv nio gick vi upp en timme. Himla effektiva har vi varit känns det som. Hunnit med hur mycket som helst.

På lunchen idag han jag även åka en tur till soptippen och slänga allt skräp som vi samlade på oss under helgen.

Inga kommentarer: