lördag 8 november 2008

Min smarta man löser allt!

Nu har badrummet våtrumsspacklats på väggarna golvet har primats och flytspacklats. Ang mattan i badrummet så verkar det som att vi kan ha våra svarta medaljoner ändå. Min smarata man kom på idén med att man kan ha en skarv bakom toaletten. Väggen bakom toaletten är inte särskilt hög och skarven kommer helt och hållet gömmas av toalettstolen. Det går nämligen inte att göra mönsterpassning där bakom men som sagt jag tror inte att det komemr synas så det blir nog detta förslaget som vi går på. Jag hade ju sett framemot mina svarta medaljoner nu.

Den som lever får se....

1 kommentar:

Maria sa...

Vilken tur att du har en smart man så att du kan pusta ut;)

Har du kollat med hantverkaren om det verkligen är på det viset? Det har du säkert, men fråga någon annan för säkerhetens skull!

Vore ju trist för dig om inte det löser sig nu när du lagt ner så mycket energi och tid på att få det så fint.

Lycka till. Kram Maria