tisdag 4 november 2008

Nykär!


Igår hämtade jag min nya köksmatta och i morse dammsög vi och moppade golvet innan mattan lades på plats. Så här ser den ut. 890kr kostade den. Mattan kallas Omega och är gjord av pvc plast och det passar ju mig bra som jobbar med plast numera. Mattan är dessutom vändbar men jag föredrar den svarta sidan upp. Det känns lite knäppt att köpa en ny köksmatta när den jag har inte har fått visa sin bästa sida särskilt länge på mitt golv. Tyvärr så lyckades dock inte Kamparad få mig fötrollad av min förra trasmatta för den krympte bara mer och mer för varje tvätt och tror ni den låg still på golvet? Och tror ni att man snubblade på den? Sucka den var ett "pain in the as" helt enkelt. Jag hoppas nu att jag och denna nya Omega kan starta ett ny till tillsammans och jag är redan kär.....

Inga kommentarer: