torsdag 13 november 2008

Åtta år


För åtta år sedan träffade jag mitt livs kärlek. Det skulle ta oss hela 6,5 år innan vi bestämde oss för att det skulle bli vi för alltid och vi äntligen stod vid altaret, 070707. Vi förlovade oss 070107 alltså exakt 6 månader innan. Idag när jag tittar tillbaka på den tiden så känns det inte som det har gått åtta år. Åtta år är en hel evighet enligt mig. Men tiden den har bara rusat förbi. Men roligt har vi haft det och mycket har vi hunnit med. Vi har studerat ett år i USA, vi har gjort en svensk klassiker tillsammans. Vi har åkt på semester både till franska alperna och till Rhodos. Vi har köpt en tomt som vi sedan byggt ett hus på. Vi har skaffat oss en underbar katt vid namn Hazze. Han är en sibirisk katt och blir behandlad som om han vore vår lilla bebis. Om han inte har kommit in på natten så är husse ute och letar upp honom och om han trots de inte hittar honom så vet jag en som vaknar flera gånger om natten för att se om katten vill in. Själv så sover jag som en stock :-)

Borde jag överraska min man idag kanske? Förslag mottages tacksamt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Harry detär många slarv stavfel i bloggen lite här och var. Skärpning.Grattis till 8 år !!! Kramis

Maria sa...

Hur går det med kärleken ikväll;)

Har du hånglat ner honnom redan i hallen eller väntade du lite...hi hi.

Berätta hur det blev med romantiken, MEN inga detaljer!

Kram Maria

Anonym sa...

Grattis till era 8 år tillsammans och även grattid till ert jätte fina hus :-)
Mvh www.projektbjorkbacken.blogg.se