tisdag 11 november 2008

Spänningen är oliiiiidlig

Sitter på jobbet och vill bara hem för att kolla in hur mitt badrum ser ut. Idag är de två mattläggare på plats och sätta fast våtrumstapeten. Golvmattan fixade de igår. Jag ska försöka fixa lite bilder på hela förloppet nu när det strax är klart. Har haft så mycket att stå i. Igår var det två pass träning och sedan var det hem och laga mat och sedan röja lite så man kan bo också.

Min man fixade dörrkarmen till badrummet helt själv. Det blev väldigt fint. jag är så nyfiken på hur badrummet ser ut så jag funderar på att ta en tur hem på lunchen.

Ikväll har jag basketträning men min vänsterfot strejkar lite och vill inte riktigt vara med mig. Det är hälsporre, hälseneinflammation och lite av varje känns det som. Borde nog inte springa så mycket på basketplanen utan får kanske ägna kvällen åt att skjuta och lite funktionell styrketräning som det så vackert heter.

1 kommentar:

Maria sa...

Ja spänningen är verkligen olidlig.......Nu får du allt snart visa bilder på det nya badrummet;)

Kram Maria