måndag 8 december 2008

Det händer saker

Nu är det tredje och sista sovrummet spacklat minst en gång överallt. Känns himla skönt Två väggar är redan färdig spaklade helt och hållet. Jag hoppas att jag ska hinna färdigt även med grundmålningen innan mina föräldrar kommer den 20 december. Igår köpte jag 6:e 10 liters hinken med spackel. Hua vad det går åt mycket spackel. Jag var även iväg för att köpa vårt badkar men tyvärr var det restat och beräknas komma in i början på nästa år. Så min förhoppning om att få ha ett badkar under julen sket sig kan man säga.

Min man fixade igår klart golvlisterna i sovrum 2 och satte även en taklist. Det är väldigt bökigt med taklisten på grund av att det är snedtak. Det blir en hel del kapande och tänkande med grader odyl men min smarta man fixar det galant.

Ikväll är det tränings för oss båda. Innebandy för W och spinning och styrketräning för mig. Får se om vi orkar göra nått på övervåningen i kväll. Hoppas det för imorogn har jag basket match och då hinner jag inte greja nått.

Inga kommentarer: