lördag 6 december 2008

Lister

Idag är vi trötta både jag och W men trots det har vi varit uppe på andra våningen och grejat. Vad har vi då gjort undrar ni säkert? Vi har haft besök av svärfar också.

Svärfar har: Fixat det sista på trappräcket så det nu är HELT klart. Satt upp fönster foder i ett sovrum och dörrfoder i samma rum.

W: Har fixat färdigt golvlisterna i det ena sovrummet och börjat i nästa. Han har även tillsammans med mig satt upp taklist på en sida.

Jag har slipat och spacklat i det sista sovrummet tills spacklet tog slut. Jag ska ner till Göteborg imorgon för att göra fystester inför landslaget och jag får då gå in på Byggmax och köpa lite mer. Jag ska även åka till Hornbach och köpa vårt badkar *tjoho* längtar.

Imorgon får min man sätta fler lister dock utan mig då jag är borta mest hela dagen.

Inga kommentarer: