måndag 22 december 2008

Elen på g

Det har inte blivit så många inlägg här den senaste tiden och det på grund av att jag varit sjuk. Jag är fortfarande inte bra. Trots de har jg försökt att städa lite här hemma. Det har gått med blandat resultat. I Lördags tex så trodde jag att jag var frisk så jag hjälpte till att tapetsera på övervåningen. Men tji fick jag för på kvällen hade jag hög feber igen. Hopplöst. Igår var vi iväg en sväng till IKEA och Bauhaus och handlade lite saker till övervåningen bla. Men jag kan säga att jag var INTE på shoppinghumör och var jätte trött hela tiden.

Just nu är elektrikern hemma hos oss och vi ska äntligen få igång elen på övervåningen. Det ska bli så skönt när det är klart. Jag får återkomma med bilder på det hela senare.

2 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vilket fint hus! /Kram Maria

Maria sa...

Hej,

du får försöka ta det lugnt nu under jul och "vila" dig frisk.

Ha det gott

Kram // Maria