fredag 12 december 2008

Händelserik vecka.

Det har varit en hektisk vecka med träning, julbord mm och idag är jag riktigt trött och sliten. Jag var helt nykter på julbordet men trots det känner jag mig överkörd av en ångvält idag. Igår hade jag huvudvärk och kände mig helt kass. Ställde in min träning igår ihopp om att de skulle hjälpa mig att må bättre idag. Ikväll beger jag mig till Norrköping för att deltaga på landslagsläger i rugby. Det blir rugby och fystester hela helgen. Jag hoppas att jag itne blir sjuk utan att jag imorgon bitti kommer känna mig pigg igen och redo för en hel helg med aktiviteter. Tyvärr har min vänster fot strulat och gjort väldigt ont sedan basketmatche i tisdags vilket oroar mig lite. Jag hoppas det kommer funka med lite tejp.

Tyvärr har det dock inte hänt något på övervåningne denna veckan vilket känns väldigt tråkigt. Jag hoppas på att min man ska orka göra något i helgen. Vi har nu äntligen fått bokat tid med elektrikern. Han planerar att komma 22-23 december. Så vi kommer få el på övervåningen precis lagom till jul. Jag skulle vilja ha en utomhus stolpe men det känns som att det får vänta till våren på grund av att marken är frusen och väldigt svår att gräva ner ledningar i.

Inga kommentarer: