tisdag 7 april 2009

Dagens förbränning


Idag har jag varit riktigt flitig i alla fall när det gäller att motionera. Dagen inleddes med 45 min morgonpromenad inklusive stretch för mina höfter. Det blev sedan lite slappande framför datorn innan jag begav mig upp till förrådet på andra våningen och spacklade för andra gången dörrhålet som vi satt igen. Sedan gjorde jag iordning min vanliga cykel och cyklade 2o minuter till gymmet. Där blev det ett 50 min överkroppspass, 30 min core och avslutningsvis 17 min solning.

Kände sedan att det vore bra med lite mat i magen så jag åkte iväg och köpte en sallad som jag avnjöt i solen. Sedan cyklade jag hem och de tog 30min. Det är nämligen bara uppför på hemvägen och således bara nerför till gymmet.

Jag måste ligga i nu om jag ska vilja visa mig i bikini när sommaren kommer. Den närmar sig med stormsteg. Imorgon planerar jag att ta en tur med racercykeln på förmiddagen och så blir det rugby på kvällen.

1 kommentar:

Belfiore sa...

Vilken tur du har som har en pensionerad pappa! Jag är mycket avis!

Skall leta vidare om jag hittar nån man kan få låna eller hyra under en tid.

Glad påsk!
/Maya