torsdag 16 april 2009

Skräphögen är ett minne blott!

Nu har min syster yster åkt hem för denna gången. Det är alltid lika roligt när någon av mina syskon kommer på besök och det är alltid lika tomt efter att de har åkt.

Min syster bor i en lägenhet i Örebro och hon längtade efter att göra göra lite kroppsarbete. Därför tog vi tag i den stora högen med grästuvor, pinnar, stenar och lite jord in emellan. Högen lassde vi upp på släp kärran som jag har lånat av pappa och sedan for vi till soptippen. Det blev tre vändor och jag kan lova att de sista två vändorna så var kärran ÖVER FULL! Tyvärr fick jag betala för att slänga skräpet med 220kr för att bli av med skiten måste jag ändå säga att det var värt. Nu känns tomten otroligt mycket större.

Igår kväll när jag skulle slänga in en tvättmaskin och jag därför böjde mig framåt mot smutkläderna så högg det till i ryggen. Jag vet inte om ryggen fick för mycket träning under dagen och var därför överansträngd eller något. Men nu sitter jag fortfarande här med ont i ryggen. Jag hoppas på en snabb "recovery" så jag är åter på banan illa kvickt, jag måste ju träna.

Inga kommentarer: