onsdag 22 april 2009

SM-festen

SM-festen igår var mycket trevlig. Det var ett buffé bord med kall mat, underhållning samt prisutdelning. Jag kom hem sent så jag var riktigt trött i morse. Jag bjuder på en bild på buffé bordet samt en bild på Lena Berntsson som fick gå fram två gånger eftersom hon vunnit SM i flera friidrottsgrenar samt i tyngdlyftning! Ni kanske känner igen konferencieren?



Idag har jag varit hos sjukgymnasten och fått reda på vad det var för fel på min rygg. Jag hade två låsningar i ryggraden som nu är tillrätta. Jag kan nu äntligen andas samt sträcka på mig igen. Det gör dock fortfarande ont så jag ska ta det lugnt ett par dagar med andra ord ingen rugbyträning för mig imorgon.

Nu har mina föräldrar kommit på besök igen så nu händer det grejer. Själv har jag planterat lite pensér som jag fick av mina vänner som var på besök och grillade i helgen. Och min far har fixat med listerna vid sned taket på övervåningen. Nu ska väll ändå övervåningen kunna bli HELT färdig? Då blir det snart till att flytta upp på riktigt.

Inga kommentarer: