måndag 20 april 2009

Dagens träning

Dagens fysiska aktivitet består av att gå till gymmet och köra rehab för mitt onda knä samt lite överkropp. Utöver de så är det rugbyträning 90minuter ikväll. Jag är fortfarande oviss om det blir någon landskamp för mig i helgen mot Holland eller inte. Det återstår att se om landslagscoachen ringer igen.

Jag behöver även kika på någon klänning då jag imorgon ska till Börsen i Göteborg dit vi är inbjudna av Göteborgs stad för att fira vårt SM guld som vi så trevligt vann förra året. Men frågan är Vad ska man ha på sig? Alla SM guldmedaljörer i Göteborgs stad är inbjudna.

1 kommentar:

Maria sa...

Hej svejs, vad kul att få gå på guld fest! Jag har ju precis upplevt en jag;)

Tack söta du för dina fina kommentarer och grattishälsning! Grattis själv förresten!

Trist med ont knä, hoppas det blir bra snart. Du tränar så mycket verkar det som, inte kul att vara halvskadad i parti och minut då.

Vad fint det blev i badrummet. Stegen gör sig super där. Trodde ni var klara på övervåningen. Hur många rum har ni egentligen?

Ha det gott och roa dig duktigt på guldfesten:)

Kram Maria